onsdag den 8. juni 2011

Igår var en dejlig dag...

Jeg startede dagen med at lege med perler og blev dejlig afslappet af at sidde der og hygge mig :)

Klokken 14.15 mødtes jeg så med veninde Julia på Vangede station hvor vi hoppede på cyklerne ind mod byen.. Vi besluttede os for at sætte cyklerne ved Palads i håb om at de der kunne stå i fred..

Ret hurtigt kunne vi jo så se Tivoli og vupti, så fik Julia købt et årskort (jeg har et i forvejen) og vi var indenfor, UDEN kø - dejligt !

Hverken Julia eller jeg er til de vilde forlystelser, faktisk så syns vi det er meget sjovere at spille og vinde, fx i Grand Prix (det søde spil hvor der kører nogle små postbude rundt med chokolade i cykelkurven!):

   
Og jeg vandt en stor Toblerone, selvfølgelig på nr 23 ;)
Da vi blev tørstige (efter noget lækkert,hihi) hoppede vi ind på Woodhouse fordi det så så indbydende ud, meeeen.. Juicen (som nærmere var en smoothie) smagte rigtig godt, men var vildt koncentreret i smagen, lidt ligesom meget stærk saftevand! Og kagen så overdrevet lækker ud, men smagte faktisk ikke særlig godt :(

tjah.. Kommer nok ikke ligefrem og besøger Woodhouse igen...!
I Tivoli kan man indimellem se Påfugle og selvom der var rimelig mange mennesker, så vi faktisk hele to igår!!





Vi var i Tivoli i nogle timer og da vi havde spist aftensmad (vi sneg os ud og over på Burger King - bare fordi vi kunne og det var såååå længe siden..) og vejret stadig var skønt, besluttede vi os for at cykle en længere tur.. Mere om det i næste indlæg :)

Ingen kommentarer: