tirsdag den 28. juni 2011

Hvorfor er det altid sådan????

Hver evig eneste gang jeg absolut ingen penge har, så falder jeg dybt for visse ting og føler jeg er ved at dø hvis jeg ikke får dem!!

Nogen gange ved jeg at jeg overdriver og får hurtigt mig selv på rette køl igen (fx med spotvarerne i Netto osv..Hrmh!) men andre gange - især på nettet af en eller anden underlig grund (føles det bare bedre end rent faktisk at tage penge op af pungen?) så køber jeg bare selvom jeg ikke har råd.

Men det sidste stykke tid har der bare ikke været nogen penge at tage fra, så har ikke engang kunnet lade som om at jeg saaaagtens kunne købe de der vanvittigt fede støvler, eller de der ultra smukke hylder til køkkenet, eller... Og det er godt nok træls,hehe..

De sidste par dage har jeg været ekstra fristet syns jeg.. Der er lige pt 4 favorithjemmesider hvor jeg kunne købe mig fattig (hvis altså jeg ikke var det i forvejen..), og det er disse:

Foxy Smykker

Håndlavet

Nelly

1001perle

Åh.. jeg hader det!

Forhåbentlig kan kræmmermarkedet på lørdag oppe i haveforeningen hjælpe lidt på økonomien :) Om ikke andet så koster det kun 20kr for en stadeplads - det er godt nok billigt! Og man får 3 meters bordplads.. Jeg glæder mig i hvert fald!

Jeg lover at tage et billede af bordet så I kan se hvor meget "lort" vi har - nøøj altså!

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Har det på samme måde.. og synes især nettet er faaaarligt.. især hvis jeg keder mig lidt om aften.. Uha det er ikke billigt.. men jeg prøver at lade være.. men kan tit have fyldt "indkøbskurven".. også stopper jeg mig selv i sidste øjeblik :p

Tina sagde ...

Haha ja det kender jeg også udemærket ;)

Især med tøj.. puuh ha,hehe..