lørdag den 25. juni 2011

Hjælp mig lige med et par gode ideer !!

Jeg er ved at blive sindssyg!! Vores bøger roder så meget og jeg kan simpelthen ikke overskue hvad vi skal gøre ved dem :(

Før var de i nogle gamle rå vinkasser, men de er kommet ind på datterens værelse (de fleste af dem i hvert fald) til hendes legetøj..

Såeh.. Er der ikke nogen af jer der har en god ide til de skide bøger??

Det skal lige siges at der altså kun er pladsen som I ser på billederne...



Hjææææælp så er I søde :(

9 kommentarer:

Tanja sagde ...

Åh får da helt dårlig nerver af jeres system der :p

Er jeg glade for vores to billy reoler fra Ikea
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90066647#/13690607/

De fylder ikke ret meget ud i rummet, men der skal selvfølgelig være plads til dem op af en væg.

Og der kan stå mange bøger når man har sådan to.. Nederst bruger vi så pladsen til Mads bøger og lidt puslespil :)

Stine sagde ...

I skal da bare have nogle hylder til at hænge på væggen!

Se bare, Ikea til 39 kr pr stk: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S79870350

Der er også mange andre udgaver, hvis den der ikke lige falder i jeres smag... :)

anja sagde ...

Som Stine skriver ligger det da lige til højrebenet at i skal have nogle hylder op? :)

tumling sagde ...

Vil også give stine ret..
Altså hos os har vi sådan en dum dør midt i rummet som er et skab.. Har i ik også sådan et?
Eller der er jo sådan set ik nogle af lejlighederne der er ens herude haha

Litzy sagde ...

Evt en af de der boghylder, hvor bøgerne ligger ned ovenpå. Ellers kan i lave en hylde der går hele vejen rundt i værelset under loftet. Så er bøgerne af vejen, og barnet kommer ikke ved et uheld til at vælte dem ned :)

tumling sagde ...

der er faktisk ret mange der har dem hele vejen rundt lige under loftet som du siger (litzy)

Tina sagde ...

Ih hvor er I søde - og hurtige ;)

Jeg vil bare svare overordnet!

Alle bøgerne ligger/står ovenpå en radiator, som Selina overhovedet ikke kan nå! Og de ligger også fast og kan ikke falde ned!
Vi har desværre ikke plads til flere reoler i lejligheden :(

Jah havde også tænkt på hylder, men der er bare ikke rigtig plads til så mange på den plads der er der...! Og der er jo mange bøger som I kan se,hihi..

Hylder under loftet er jeg ikke så vild med - føler det vil se for rodet ud.. Vi har trods alt kun 70kvm (inkl badeværelse,køkken og gang) dvs stuen er ret lille. Og hvis man kan se bøger overalt vil det forstyrre øjnene - hvis I forstår ;)

Tumling - nej det eneste indbyggede skab vi har, er inde i soveværelset (som er Selinas værelse) - og det er lavet til hule forneden og opbevaring foroven ;)

Hmm.. Jeg ved sgu ikke rigtig - det er svært når man ikke har så meget plads :(

Christian W Jensen sagde ...

Få fat i nogle flere af de trækasser i har der står lige oven på radiatoren.. Nok af dem løser problemet :D Eller ... får i hvert fald vendt alle bøgerne ens, hvilket jeg tror får det til at se mere organiseret ud. Og I kan komme til alle bøgerne. Det er jo svært at komme til at læse Engle og Dæmoner uden først at spille klodsmajor :)

Tina sagde ...

Haha det har du ret i Christian ;) Men jeg syns bare det ser så voldsomt ud med så mange af de trækasser, altså ikke at det er bedre med klodsmajor, men altså, hehe..
Jeg ved ærlig talt ik rigtig, for jeg elsker mine bøger og kan godt lide at man kan se dem, men samtidig syns jeg det ser vildt rodet ud..