onsdag den 1. juni 2011

Haps haps du lille !

Inde i byen hænger der de der kæmpe skilte med: "SKO FEBER! Bla..bla..bla..." Og de fanger altså - jeg skal altid liiiiige ind og kigge.. Og forleden dag var det bestemt ikke meningen at jeg skulle have noget, men altså.. De var jo så fine.. Og så behagelige.. Og så billige.. Altså.. Jeg mener, kunne du have ladet dem være?



Og så kostede de kun 100,- ! Er det så ikke okay? :-)

Netto har det også med at lokke - og allerede i deres tilbudskatalog var jeg solgt og vidste at jeg ville bruge 49,- dernede næste gang... Se lige hvor smukke de her er:



 

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Jeg elsker både skoene og de fine "glas" fra netto :D

Har du forresten sendt den der gave (pakke leg) Har efterhånden det klar du skal have.. :)

Tina sagde ...

Hej Tanja
Jah jeg er også helt solgt!!

Nej *indsæt flov smiley* - har simpelthen haft så meget om ørene (lider jo også af stress mm...), men jeg lover (selvom jeg ikke må,hehe) at jeg sender pakken til dig i løbet af denne uge :-) Har den netop også liggende klar..
Knus!