søndag den 12. juni 2011

Guuuud ! Findes de endnu??

Efter hyggedag i Fælledparken kørte veninde Helene og jeg en tur ud til Aldershvile for at drikke kaffe og hyggesludre lidt... På vejen ned til vores "plads" så vi pludselig noget i vejkanten...


Ikke specielt nemt at se hvad det rent faktisk er, derinde i busken (ÅH GUD HVOR JEG ØNSKER MIG ET KAMERA !!!!) men altså.. Det var 2 små meget søde ræveunger <3 Den ene løb straks ind og gemte sig i busken, men den anden var slet ikke gammel nok til at vide den burde blive bange, så den gik forsigtigt over imod bilen med løftet hovede og drejede det et par gange til siderne for ligesom at vurdere os - årh hvor var den altså bare sød!! Og den var bare så fin og så såååå blød ud <3

Da jeg åbnede døren for at sikre mig den ikke kravlede ind under bilen, blev den dog lidt forskrækket og løb ind i buskene til sin bror eller søster - og forhåbentlig mor..!

Men helt seriøst, jeg tror faktisk aldrig jeg har set ræveunger før - altså sådan i den fri natur! Helene og jeg var helt oppe og køre over det,hihi..
Vi blev også enige om at ræven efterhånden er blevet lidt glemt.. Dem der er tilbage er stort set syge allesammen og ser helt forfærdelige ud.. Dengang jeg var barn så vi ofte en ræv i haven, og den så smuk og rask ud, men sådan er det desværre ikke mere :(
Jeg håber disse små børn klarer den og vokser sig store og stærke :) :)

Har I nogensinde set sådanne små uldtotter?

2 kommentarer:

byfogt sagde ...

Hejsa stort tillykke du var den heldig vinder af min Greengate By Fogt brødkurv.Vil du sende mig din adr på min mail.Kram Else

Tina sagde ...

Ihh hvor er jeg glad :) :) :) Tusind tak, jeg sender dig en mail tirsdag på et tidspunkt - jeg er i haven uden computer indtil da.
Hold da op hvor jeg glæder mig til at modtage den smukke brødkurv :)
Knus Tina