torsdag den 9. juni 2011

Gave til moar og far

Ja altså, de dersens Hama perler har altså fuldstændig tryllebundet mig *indsæt småflov smiley*, såeh.. Igen igår var jeg igang og det blev til en hest + hus til Selina, hvor hun valgte farverne, men altså ikke selv gad at sætte perlerne på ;)
Og så fik jeg den ide at lave en undulat til min mor (som skulle ligne den hun har derhjemme) og en bil til min far (som skulle ligne hans egen..) og her er resultatet:





Selina var meget glad for hesten og huset (og æblet og uglen fra forleden) og de fik en fin plads på det lille bord i stuen :)

Da tingene til mine forældre blev færdige kunne jeg slet ikke vente med at aflevere dem, så da vi havde spist aftensmad cyklede jeg over til mine forældre og afleverede "Tina 4 år" gaven til dem - de blev heldigvis glade, omend de måske syns jeg er en smuuuule barnlig ;-) Men hva fanden, jeg hygger mig!

2 kommentarer:

Trine - Søhesten sagde ...

Tak for den søde besked på Søhesten:-) Sikke nogle søde perlefigurer, og fedt at du har lavet børne-gaver til dine forældre. haha!

Tina sagde ...

Hej Trine :)
Hihi er lidt sikker på at der nok skal komme flere Tina 4 år gaver i folks retninger ;)

Kh !