onsdag den 22. juni 2011

Dét er sjovt !!

Da jeg var en lille pige eeeelskede jeg at sidde og tegne kjoler og jeg tror faktisk stadig jeg har tegningerne liggende (må finde dem frem en af dagene så I kan lure,hihi) og for et øjeblik siden opdagede jeg så at Nelly.com kører en konkurrence (med nogle riiimelig seje præmier!) hvor det handler om at designe sin egen kjole - weee :)

Jeg skulle selvfølgelig lege med :



Hvis nu I syns den er rigtig fin, gider I så ikke lige trykke jer ind og stemme på den? :)
Præmien er noget ferie-noget - og de har vi slet ikke råd til, hverken i år eller næste år..
Så hjælp mig lige søde læsere :)

6 kommentarer:

sonja sagde ...

nu har jeg stemt på dig, håber du vinder. smuk kjole:)

linea1989 sagde ...

Så har jeg også stemt på dig. Og krydser fingre for at du vinder. :)

Tanja sagde ...

Heey Tina..

Din pakke modtog jeg i dag.. Mange tak.. Hold op der var mange ting i.. Skønt :D Og heldigt nok så har jeg ikke lige læst den bog ;)

Sender til dig ligeså snart jeg har fundet alt det du nu skal have..

Forresten skønt design.. Ikke set da jeg ofte bare læser med via google reader ;)

Tina sagde ...

Hej Sonja
Ihh hvor er du sød, tusind tak :)
Knus!

Tina sagde ...

Hej Linea
Tusind tak, det er meget sødt af dig :)

Knus!

Tina sagde ...

Hej Tanja
Ih det er jeg glad for at høre :)
Glæder mig til at se hvad du finder på,hihi..

Tak skal du have :)

Knus !