fredag den 24. juni 2011

Det der brok der..

- det dropper vi sgu!!

Forleden skrev jeg lige kort at jeg var sur på hende coach-mentor-damen, men det er gået over nu. Vi fik os en lang snak og hun undskyldte og tog den på sin kappe at hun havde fejlet.. Så nu er vi ok igen.

Til gengæld så holder vi åbenbart sommerferie nu (Gid jeg skulle ud og rejse..suk..) og jeg skal først se hende igen til august. Men enten inden det møde, eller kort tid efter, vil hun hive fat i hendes chef og foreslå hende at vi (hende + mig + nogle andre unge mødre i samme situation) får adgang til Atlas, som er et lille fint træningscenter her i Søborg - det ku fanme være fedt!! Jeg vil jo som bekendt gerne tabe mig, meeeen.. Ja, you know!

Så alt i alt var det et positivt møde vi havde sammen i onsdags og jeg ser frem til vores fremtidige kontakt..

Ingen kommentarer: