fredag den 27. maj 2011

Vinderen er fundet !

Jeg brugte Randorm.org til at finde vinderen, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at vise billedet (resultatet) her...!?

Men så må I bare stole på mig,hihi..

Vinderen af min Give Away blev:

Line aka Linea1989 med bloggen.. Hmm.. Underligt, det kan jeg pludselig ikke se.. Ej det kører godt hva,hehe..

Nå men KÆMPE STORT tillykke Line, jeg sender dig en mail om et øjeblik :-)

Og til jer andre - tusind tak fordi I ville være med ! Jeg har allerede ide til den næste Give Away, og det kunne sagtens være idag den kom på, så hold øje med bloggen ;-)

2 kommentarer:

Christian W Jensen sagde ...

Hvis du bruger windows 7, findes der under Alle programmer -> tilbehør/accessories (efter sproget) En program der hedder Snipping tool. Det kan du bruge til at lave et kopi at det der er på dit skærmbillede... Håber det hjælper til din næste blog :)

mvh. Christianwjensen (.com)

P.S. og selvfølgelig stoler vi på dig ;)

Tina sagde ...

Ahh.. Sejt! Det må blive lagt på skrivebordet så jeg husker det til næste gang!!

Tusind tak :-)

Kh Tina

Haha, det er jeg glad for - det jo heller ikke sjovt at snyde ;-)