fredag den 27. maj 2011

Ny speciel Give Away

Forleden dag fandt jeg noget i et "bytte/genbrugsrum" hos min veninde og jeg tænkte med det samme at det skulle være præmien i min næste Give Away !

Og ja, selvom den anden Give Away sluttede for et øjeblik siden, så kan jeg altså ikke vente,hihi..

Men det er en ret speciel præmie - og jeg vil mene at man skal være noget af en bog-nørd for at syns om den ;-)

"Et ord med på vejen":

"Titlen på dette bind er: Der spindes en ende... men hvis de tror, at jeg med denne bog vil spinde dem ind i søde romantiske drømme, så tager de fejl.
Hvis de har for vane at bide negle, fare sammen når en dør smækker eller springe en meter i vejret, hvis nogen siger: "Bøh!" så har jeg kun ét råd: Lad bogen være!
Hvis de imidlertid har nerverne under kontrol, føler en behagelig kildren, når de læser spændende fortællinger tilsalt en anelse mystik og bliver dejligt opstemt ved et ekstra stænk af rædsel, så vil jeg opfordre dem til at gå videre.
Sæt dem hvor de har lyst, og læs i bogen, hvor de har lyst.
Tag en pause, når de har lyst og begynd igen, når de har lyst.
Lad lysten drive værket, når de nyder dette udbrud af nervepirrende historier. Her er efter min mening noget for enhver smag.
Undtagen for de nervøse!"

Venlig Hilsen
Alfred Hitchcock

forsiden

bagsiden

indeni
Bogen er fra 1969, den lugter gammel og føles gammel - på den fede måde selvfølgelig :-D

Hvis du er interesseret i at vinde denne bog, så læs med:

Jeg vil ændre reglerne for denne Give Away (når præmien er speciel, må resten også være det,hihi):

For at være med kræver det 2 ting !

1. Du SKAL være fast læser
2. Du skal skrive en kommentar herunder, og fortælle hvorfor det lige skal være DIG der vinder !

Vinderen bliver fundet fredag d.3. juni 2011 kl 12.00

PS: Hvis du ikke har en blog så husk at skrive din mailadresse.

Held og lykke allesammen - jeg håber I vil være med :-)

4 kommentarer:

sonja sagde ...

jeg elsker et godt gys kl. 12 om natten ,når der er stille i huset, og alle lyde er mere intense:)

Amalie sagde ...

Uh! :D sikke en skøn give-away! :D

Jeg skal vinde, fordi jeg ELSKER at læse, ikke har råd til at købe bøger og skylder for mange penge til biblioteket til at kunne låne dér. :D haha!

tumling sagde ...

fordi jeg er din nabo og jeg ELSKER gys og har endnu ik fundet noget der gør mig så bange at jeg ska have en kramme bamse at sove med..

Tina sagde ...

Hihi hvor er I gode tøser :-)
Super (u)hyggeligt at I vil være med ;-)