torsdag den 26. maj 2011

Jeg var kreativ igår..

Og det er faktisk længe siden jeg har været det.. Og det underlige er at jeg ofte savner det - men alligevel får jeg ikke taget mig sammen..Fjollet!

Men igår skete der noget! Ordningen med hårspænderne så I jo igår og datteren syns heldigvis det er "ret sejt!" :)
Flere ting blev ordnet, nemlig min kedelige cykelkurv og en kedelig tom væg i stuen:

Cykelkurv før
Efter..

Blomster og 23 - me like ;-)


Ihh blir helt glad oveni låget af at kigge på min cykelkurv nu! 

Selvom jeg har gang i projekt "skjul alt i lejligheden der ligner rod" og forsøger at få mere rene linier - dvs ikke så mange ting alle vegne, så syns jeg alligevel at den tomme væg i stuen manglede lidt...pynt. Så igår fik jeg sat dette op:

Jeg vil rigtig gerne have lavet nogle flere af disse "tapet-rammer" for billeder har vi masser af !
 

4 kommentarer:

tumling sagde ...

Kommer til at tænke på vil i gerne væk fra foreningen ellers er der flere større lejligheder til salg nu i foreningen :)

Tina sagde ...

Ja men så blir de også dyrere om måneden, og det har vi ikke råd til :-(

Christian W Jensen sagde ...

Sådan tapet har vi på en af væggene i entreen. Det er altid et godt samtale emne når vi får gæster.
Jeg tror nok vi købte det i en butik inde i Aalborg midtby, en sidegade til Boulevarden.

MVH. Christian

Tina sagde ...

Hej Christian
Ja det kunne jeg forestille mig!
Og det er da meget hyggeligere end bare at smide billederne i album..

Åh, der er langt til Aalborg fra Kbh.. Især uden bil,hehe..
Håber at jeg måske kan finde noget på nettet et sted - og ellers kan jeg vel lave det selv,hehe..

Kh Tina