mandag den 9. maj 2011

Jeg æææælsker at få pakker !!

Og at sende pakker ;-)
Derfor startede jeg jo en gaveleg her på bloggen! Hvis du også vil modtage en pakke fra mig, så skynd dig ind her og skriv dig på! 1 ledig plads tilbage :-)

Men altså, jeg har sendt 2 pakker afsted, og indtil videre modtaget 1 - og se lige nogle smukke ting:

Posen der lå i pakken.. Spændende :-)

Virkelig dårligt billede, men skøøønt indhold!

Smuk smuk halskæde, som jeg har taget på idag - man bliver da helt glad af alle de farver!

Tusind tak søde Chilli for den meget fine pakke - sikke en go leg vi har startet ;-)

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Sikke en skøn pakke.. Vil også have sådan en :D Har skrevet i dit gamle indlæg ;)

Tina sagde ...

Hehe kan jeg da godt forstå ;-)
Du må rigtig gerne være med Tanja, jeg sender dig en mail i aften!
Knus!