torsdag den 5. maj 2011

Give Away

Hos mig !!

For nu har jeg 55 faste læsere, og hvor er det dejligt! Jeg er simpelthen så glad og rørt over at der er så mange der vil følge med <3 <3

Præmien i denne Give Away er dette:
Makeup-pung fra H&M med hemmeligt indhold ;-)
En Nivea opstrammende creme
Prøver fra Forever Living, Aloe Vera
2 prøver fra Natusan - 1 stk badeshampoo og 1 stk babyolie
1 stk hårpynt

Har du lyst til at vinde denne Give Away? Så er reglerne som følger:

1. Du SKAL være fast læser
2. Optjen 1 lod for at skrive en kommentar herunder
3. Optjen 2 lodder ved at skrive kommentar + linke til denne Give Away fra din egen blog

Held og lykke allesammen!

Give Away'en slutter fredag d.27.maj kl 12 !!

27 kommentarer:

Regitze sagde ...

Sweeeet giveaway, jeg er en SUCKER for prøver :) Og det der opstrammende creme lyder nu heller ikke helt dårligt... Jeg deltager med to lodder og krydser fingre for mig selv, og for dig i min nuværende konkurrence - dejligt at du deltager :-)

KH Regitze

Fashion Avec Nanna sagde ...

57 faste læsere.. og det er skam ikke "kun" pga. din give-away, syntes du har en rigtig fin blog! :)
håber du vil kigge forbi min. :)
<3 Nanna
http://fashionavecnanna.blogspot.com/

Tina sagde ...

Hej Regitze
Hihi er glad for at du vil være med :-)
Tak for de krydsede fingre !

Kh Tina

Tina sagde ...

Hej Nanna
Tak skal du have :-)
Jeg må ind og lure hos dig.. Har du tilmeldt dig herinde? Syns det er lidt bøvlet med de faste læsere der..
Kh tina

Kristiane sagde ...

Sikke da en lækker give away, findes der noget bedre en skjulte overraskelser?? ;-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, og ser frem til at følge din blog fremover. ;-)

Mvh Kristiane/PekaBooH

Tina sagde ...

Hej Kristiane
Hihi nej det er spændende ik ;-)
Super, tak for tilmeldingen - skøn blog du selv har, melder mig som fast læser med det samme!

Knus Tina

Natanja sagde ...

wow jeg er bestemt også med - kunne godt trænge til lidt sommer opfriskning :)

Jeg er med på 3 lodder, fast læser, kommentar og link :)

Tina sagde ...

Hej Natanja
Velkommen til :-)
Jeg må straks ind og lure hos dig!

Knus Tina

Stine sagde ...

Jeg vil gerne vinde! :)

Tina sagde ...

Hej Stine
Velkommen til :-)
Hehe det forstår jeg da godt!
Knus Tina

*lume* sagde ...

Jeg er med på 3 lodder ;0) Mvh Dorthe

sonja sagde ...

gerne 2 lodder til mig:)

Sara sagde ...

Sikke en masse lækkerier! :)
Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

- Sara

PS. Jeg har også gang i en give away, så kig endelig forbi...

linea1989 sagde ...

Jeg vil gerne snuppe 1 lod :) Rigtig flot give away og super god blog!

Line

linea1989@hotmail.com

Tanja sagde ...

Amen altså havde da lige glemt alt om denne give away.. Jeg er selvfølgelig med! :D

På 3 gode lodder ;)

Heidi B. sagde ...

Lækre gaver - dem vil jeg rigtig godt vinde:-).
Jeg krydser fingre og deltager med 2 lodder.

Tina sagde ...

Ihh hvor er I bare fantastiske !
Tak fordi I vil være med :-)

Eeyorenyk sagde ...

Ih, dejlig give away - Jeg deltager med fuldt antal lodder, der er lagt reklame ind på min blog, cautious.dk

Tina sagde ...

Hej!
Skønt at du vil være med, og velkommen til :-)
Kh Tina

Tine sagde ...

Hej Tina

Jeg er både fast læser og skriver nu en kommentar.

Give away'en ville være kærkommen, da min gravide krop trænger til både opstramning og fugtighed;-)

Tine

Tina sagde ...

Hej Tine
Hihi, det kender jeg alt for godt!
Du er mere end velkommen :-)

Knus Tina

julia louise sagde ...

deltager med 1 lod :)

knus.

NigthclubZombie sagde ...

Deltager med 2 loder..
Er fast læser og her smider jeg lige en kommentar på din lækre give away <3 *Krydser fingre :D

E-mail: SamConradsen@live.dk

Tina sagde ...

Velkommen til Julia Louise :-)

Tina sagde ...

Super at du vil være med NightclubZombie :-)

Knus!

tiiner sagde ...

Hey, jeg er med på et lod :) lækre ting!

Tina sagde ...

Hej
Give Away'en sluttede d.27 kl 12, desværre..
Men jeg har allerede gang i en ny - tjek den gerne ud :-)
Knus Tina