torsdag den 19. maj 2011

En mindre rettelse...

Stor fin fugl ved tatovøren
Har tænkt over det med at flashe de tatoveringer kæresten fik lavet, og har besluttet mig for at lade være.. Jeg mener, han skal vel ikke snydes for at få den der reaktion; "Årh hvor sygt"-agtigt ved at folk ser den første gang.. Det ville være tarveligt hvis jeg tog det fra ham.

Samtidig tænker jeg igen på det der med at blive personlig.. Altså, hvor meget i detaljer skal man gå, omkring én selv, éns hjem, folk omkring én osv... !? Jeg ved det ikke, men nogen gange føler jeg i hvert fald at jeg er ved at overskride en eller anden form for grænse..

Hvordan har I det med at fortælle om kæresten/manden/veninden/læreren/..?

5 kommentarer:

Chilli sagde ...

Hmm, det er et rigtigt godt spg, det der... Da jeg startede med at blogge, var meningen at jeg ikke ville vise mig frem med ansigt, ej heller manden osv.. Men jeg gjorde op med mig selv at det ville der ikke ske noget ved, og jeg står ved alt jeg skriver, så derfor er jeg ikke så anonym mere..
Når det er sagt, så sker der grimme ting ude i blogland pt, med trusler osv, og det er fanme sygt!!! Ved ikke hvordan jeg selv ville tage det, hvis det skete, men tror min indre "rockertøs" ville tage over, og så blev det nok grimt. Kan bare ikke tænke særligt konstuktivt når ting bliver alt for personlige.

Min blog er MIN, og jeg skriver og gør hvad der passer mig der, jeg vil ikke lade mig "kue" af nogen som ikke har fået en ordenlig opdragelse hjemmefra, så derfor bliver jeg ved med at gøre som jeg altid har gjort på bloggen.

Men self tænker jeg mig da om/spørger om lov inden jeg lægger billeder ud af venner osv.. Plus jeg ikke kunne finde på at lægge dybt personlige ting ud( som problemer i forhold, problmer med familie/venner what so ever!).

Bare min mening.

Kh Chilli

Helena sagde ...

Jeg er fuldstændig enig i Chilli's kommentar. Og alt med måde (:

Tina sagde ...

Hej Chilli
Jeg er også meget enig! Endda med den indre "rockertøs" ;-)

Jeg havde faktisk også tænkt lignende tanker da jeg startede med at blogge - blandt andet at navne på fx barn, mand, familie, venner osv forblev ukendte.. Men det virkede for upersonligt, og jeg kan egentlig meget godt lide at mine læsere "kender" mig..

Tak for dit input!

Knus Tina

Misha sagde ...

Godt spørgsmål. Jeg har blogget i 10 år og mine blogs har bestemt været mere 'gennemsigtige' end den er nu. Jeg har bestemt at jeg ikke viser billeder af nogen af mine venner/familie/kæreste på min blog. Desuden bruger jeg ikke deres rigtige navne. Fordi min blog netop er 'min' og det er mig der har valgt at skrive den, vil jeg ikke involvere andre end mig selv.

Tina sagde ...

Hej Misha
Lyder som om du har godt styr på det :)
Jeg blir også kun i tvivl engang imellem - de fleste mennesker omkring mig har intet imod at komme på nettet (de er jo alligevel på FB fx) så længe det er pæne billeder ;)

Tak for din kommentar, det er rart at vide hvordan alle I andre har det med de her store spørgsmål :)