onsdag den 25. maj 2011

Bum bum, så blev den ged barberet !

Tidligere idag faldt jeg over en rigtig god ide på en blog og jeg tænkte, dét vil jeg også gøre !

Bloggen er den her og herunder viser jeg mit resultat  (+ en lille udvidelse nu jeg var igang,hihi):





Jeg har været ved at blive sindssyg af at rode efter hårspænderne
i en kurv hver gang vi skulle bruge nogle - det var virkelig
irriterende ! Men nu er der kommet styr på dem og jeg glæder
mig til at se hvad lillepigen siger til at alt hår-gejlet pludselig hænger
på væggen ;-)

Så tusind tak for den gode ide Sommerfuglelarven  :-)

2 kommentarer:

Sommerfuglelarven sagde ...

Skønt at du kunne bruge ideen - det ser godt ud :)

Havde også selv tænkt på at lave noget til hårelastikkerne, men er ikke helt kommet frem til den rette idé endnu.

Tina sagde ...

Tusind tak!
Jah, de sorte er også kun en midlertidig løsning - syns ikke det er pænt nok.. Leger lidt med ideen om at betrække dem med noget stof af en art.. Men ved ikke helt,hehe..