torsdag den 26. maj 2011

Altså.. Jeg forstår det ikke helt..

Det der "blogroll" noget som alle snakker om.. Men jeg har fattet at det handler om at linke til hinanden, så derfor har jeg droppet den der "Disse blogs følger jeg med i", og istedet lavet en blogliste.

Men så ser jeg rundt omkring at det "skal gælde begge veje", så derfor vil jeg bede jer som gerne vil være på min blogliste, om at skrive her - hvis altså jeg også er (eller kommer) på din :-)

Er det fair? Gir det mening? Indtil videre er min blogliste ikke så lang.. Så må vi se hvem der melder sig - og ellers vender jeg nok bare tilbage til at have dem stående som jeg jævnligt kigger ind hos..


Rettelse: Lige nu har jeg fyldt min blogliste med alle de blogs jeg kigger ind hos jævnligt - måske der endda er nogen imellem som ikke længere eksisterer.. Men nu får de lov at stå lidt og så overvejer jeg hvordan jeg vil have det her på min blog :-) 

8 kommentarer:

Stine sagde ...

Jeg linker til dem, som jeg læser, og jeg ved ikke hvem der linker til mig. Jeg gider ikke det der "noget for noget", for jeg gider heller ikke linke til nogen, jeg ikke læser, bare fordi de linker til mig :)

Men der er vist også en del, der gør det der med at "bytte links".

Tina sagde ...

Åhh.. Jeg ved ikke helt.. Jeg tror at jeg vil linke til de blogs som jeg virkelig syns er fantastiske! For jeg læser også en del som måske er knap så spændende eller hvor der ikke opdateres så tit el lign..

Tak for dit input - nu lader vi muligheden stå lidt og så finder jeg ud af hvad jeg gør ;-)

tumling sagde ...

Det er vidst ret forskelligt for hvordan man gør det på siderne :)

Tina sagde ...

Ja du har nok ret.. Jeg tror ikke jeg kommer til at ændre det. Indtil videre hælder jeg mest til bare at linke til dem som jeg læser fast..!

Louise Christensen sagde ...

Rigtig fin blog du har dig. Blev nødtil, at melde mig som fast læser :-). Du er velkommen til, at kigge forbi min blog //louiseschristensen.blogspot.com

Tina sagde ...

Hej Louise
Tak, velkommen til :)
Jeg vil straks smutte ind og lure hos dig også :-)

Knus!

Anja sagde ...

Det er en af de ting jeg konstant skifter holdning til. Haha.
Jeg har selv fået meget trafik fra nogle store blogs, ved hjælp af link aftaler. Derfor har jeg også lavet en side hos mig hvor man kan få sit link på i bytte mod mit link på sin side. Men på den anden side viser det jo heller ikke de blogs jeg stalker hele tiden. Men synes også bare hurtigt det bliver rodet at se på med en blogroll på forsiden af bloggen. Måske jeg bare laver et indlæg en gang imellem med hvilke blogs jeg kan anbefale at følge med i. Hehe

Tina sagde ...

Hej Anja
Nå så har du det ligesom mig,hehe..

Det var da faktisk en god ide med sådan et indlæg! Ih hvor besværligt at man ik rigtig ved hvad man skal gøre med det,hehe..

Tak for dit input!