onsdag den 25. maj 2011

Ahhh...

Jeg har haft en rigtig dejlig weekend!

Fredag startede med konfirmation i Lejre kl 11.00.
Ofte når vi skal til sådan noget familie-tam-tam, så får jeg mega stress oveni mit hovede efter ret kort tid, men det skete ikke i fredags. Til gengæld så nød jeg stemningen, den skønne mad, rare samtaler, masser af grin, og en smule alkohol ;)

Lørdag kl 14.00 kørte manden og jeg mod Århus - vi tog det stille og roligt og nød en masse lækker musik i bilen, en del mad + drikke fra diverse rasteplads-cafeer og flere smøger end hvad godt er ;-)




Af en eller anden årsag så er kæresten og jeg rigtig gode til at køre i bil - forstået på den måde at vi hygger helt vildt !!
Omkring kl 18.30 landede vi foran NRGI i Århus, men da der stadig ingen kø var, kørte vi en lille tur i området, for derefter at vende tilbage ca 19.30. L.O.C spillede nemlig i NRGI og dørene åbnede kl.19.00, men opvarmningen var knap så spændende og end ikke værd at skrive om her, så frem til kl 21.30 snakkede vi, kyssede, røg smøger, drak lidt øl og cider og ventede spændt på ham den skønne!



Lidt over halv kom han endelig på scenen - og NØJ! for et fedt show han fyrede af! Han spillede både den nye plade, og en masse af de gamle klassikere ! Vi havde det skønt <3

Nogle timer senere sad vi igen i bilen, helt høje af musikken og stemningen... Vi havde besluttet os for at sove i bilen (det har vi gjort før) for at spare penge på hotel el camping.. Og efter vi havde kørt rundt i nogle timer (og stadig hørt god musik, snakket og hygget os) besluttede vi os for at parkerer på Fredericia Banegård, hvor der var en kæmpe p-plads hvor vi kunne "gemme os lidt" nede bagi. Super hyggeligt at ligge der og putte under "åben himmel" :)

Søndag brugte vi på igen at køre lidt rundt, og på et tidspunkt endte vi ved et Outlet af en slags - et sted omkring Odense. Og gud nogle lækre ting de havde (primært tøj, men også lidt sko, tasker, bælter osv..). Vi købte begge lidt, og jeg skal nok flashe min overlækre buksedragt og fantastiske kjole en af dagene ;-)

Jeg elsker at have sådan en kæreste-weekend. For i en travl hverdag handler det ikke om ret meget andet end datteren, hunden, maden, vasketøjet, opvasken, oprydningen osv osv..
Så nu har vores forhold fået fornyet energi, og det er simpelthen SÅ skønt !!






Jeg elsker dig Kasper <3 <3

8 kommentarer:

tumling sagde ...

Har i fået bil?
Var inde og se manden min (LOC haha) i KB-Hallen fuck hvor var det fedt.. Det var mere end fedt ka jo slet ik beskrives

Tina sagde ...

Nope,svigerfar var så sød at låne os hans (og fylde den heeeelt op med benz) :-)
Haha, sjovt som ham Liam har mange damer (mig inkl,hihi) - men ja, det var fanme også en fed koncert i Århus !!
Skal du også se Suspekt til efteråret?

tumling sagde ...

Yup den 10 sep.. Jeg ska så meget afsted =D

Tina sagde ...

Nice :-) Glæder mig også til at sniglure dem i Tivoli ;-)

Annette sagde ...

Jeg så koncerten i Valby. Fantastisk koncert <3

Tina sagde ...

Hej Annette
Du er da ny herinde ik? :-) Velkommen..
Årh ja man er jo helt solgt imens og efterfølgende med sådan en fræk mand ;-)
Kh Tina

Natanja - Frøken Simony sagde ...

Åhhh jeg elsker ham - virkeligt!

Drømmemanden - uden tvivl.

Tina sagde ...

Jeg er helt enig Natanja - han er pivfræk ! :)