fredag den 15. april 2011

Solen skinner og NU SKAL VI LEGE !!

Nå søde læsere, skal vi ikke hygge lidt om hinanden? :-)

Jeg har netop tilmeldt mig min første gaveleg, fundet hos Mit Liv - Mine Ord
Og jeg vil rigtig gerne lege med jer også !!

REGLER (lånt hos Mit Liv - Mine Ord):
Du skriver nedenfor at du godt kunne tænke dig en lille hyggelig pakke fra mig og så sender du også én til mig. Jeg udsender to pakker, så du skal altså skynde dig, for det bliver efter først til mølle princippet :-)
Du kan føre legen videre på din egen blog med de samme regler, så du kan få fyldt postkassen i løbet af nul komma fem. Der er ingen prisgrænser, så alle kan være med.

Husk at skrive din email adresse så vi kan udveksle adresser :-)

Ihh hvor jeg altså håber at I vil være med - hvis det blir en succes kan vi måske udvikle legen og finde på nogle flere sjove ting :-)

7 kommentarer:

Chilli sagde ...

Im in ;)
Kh Chilli
http://chillis-world.blogspot.com/

(Min mail har du vist?!)

Tina sagde ...

Ih hvor sejt! Jo jeg har din mail, så hvis du bare sender mig din adresse på mail (du har vel også stadig min?) så kommer der snart en lille pakke til dig (og mig,hihi)

Knus Tina

Chilli sagde ...

Hej søde..
Pakken er modtaget, OG MANGE TAK :) Manden er kommet hjem, så bliver lidt stille de næste dage, men når jeg får tid, skal jeg nok smide et billed op af indholdet..
God påske.

Kh Chilli

Tina sagde ...

Harj :-)
Åh jeg er glad for at du blev glad for gaven :-) Det en sjov leg, vi må få flere med ;-)

Knus!

Tanja sagde ...

Ih jeg vil gerne være med.. Nu er jeg nemlig kommet på plads i den nye lejlighed og har tiden :D

Mail: nesrual@gmail.com - så kan du lige sende en mail med hej, så sender jeg dig min adresse ;)

Tanja sagde ...

Hmm skrev en besked i går.. men den er vist væk?
Men vil i hvert fald gerne være med ;)

nesrual@gmail.com

Tina sagde ...

Hej Tanja!
Hehe ja skulle lige godkende først ;-) Underligt, det er kun engang imellem...?!
Selvfølgelig må du være med !!
Jeg sender dig en mail i aften :-)
Knus!