mandag den 4. april 2011

Lige nu sidder jeg og hygger med dette...




Ja de fleste ting på billedet er nemme nok at se hvad er; ske, appelsin, flødeskum, chokoladesovs, krymmel, frysetørret jordbær.. Meeen hvad er dét under flødeskummet tænker du? :-)

Jeg havde lyst til at bage tidligere idag, faktisk midt imens jeg lavede aftensmad (typisk mig!) og det blev til denne "crumble-kage" bestående af:

hvedemel
sigtet speltmel
mælk
sukker
vanillesukker
bagepulver
kanel
honning
Daim kakaopulver
olivenolie
honningkagekrydderi
appelsinsaft

Jeg aner ikke hvor længe den fik i ovnen, men da den ligesom begyndte at vælte ud over formen regnede jeg med at den var færdig ;-)

Den kom virkelig til at se mærkelig ud og der duftede af honningkage i hele hytten,haha.. Men MUMS! Serveret med det ovenstående smagte den virkelig godt ! Blir helt klart gentaget en dag :-)

Ingen kommentarer: