mandag den 4. april 2011

Hot hot hot !! Cirkus Arena

Kort efter show-start
I lørdags var vi i Cirkus Arena ved Bellahøj, og hold kæft hvor var det varmt inde i det telt !! Selina endte med at sidde kun i strømper og kortærmet body - og med mine hårnåle i hendes meget svedige hår for at holde det oppe.. Virkelig ikke fedt for hende at have det så varmt - hun var fuldstændig opkogt!


Men det var et rigtig flot og underholdende show som jeg er glad for at vi fik lov at opleve..

Lige bortset fra..( Ja du vidste sikkert godt at der ville komme lidt brok, right?).. Men altså der var én optræden der undrede mig. 2 unge piger i hvid bikinitop og super stramme hvide hotpants i en "kop" vand midt i manegen, hvor de svømmede lidt rundt, gned sig lidt op af kanterne, rørte lidt ved deres krop eller deres hår, og ellers bare ikke rigtig lavede noget.. Altså, umiddelbart vil jeg mene at det show passede bedre ind på en stripklub, muligvis som tilkøb for 1200,- :-D

Jeg syns det var upassende. Forstå mig ret, vi havde vores 10årige nevø med - er det ikke lidt forkert at han skal sidde og
kigge på det??

Lidt stemningsbilleder:


Ingen kommentarer: