torsdag den 7. april 2011

Forbidden.. But beautiful..





5 kommentarer:

tumling sagde ...

<3 Det gode gamle staden..

Rigtig Amager pige <3

vibeke sagde ...

Præcis, jeg er også vild med det. Jeg har en serie med Street art kørende lige for tiden. Det er jo SÅ fedt..:-)

Tina sagde ...

Hej piger!
Faktisk er dette ikke fra Staden, men fra skolen herude ved mig ;-)

Men bare rolig, henover sommeren skal der nok komme nogle pieces fra Staden :-)

Knus!

Misha sagde ...

Hej Tina, som skrevet på min blog, du får det også lige her: "Hejsa Tina, jamen så sender du lige mig en mail med din postadresse og så svarer jeg med min :-) Så sender vi en lille pakke til hinanden og du kan føre legen videre på din egen blog. email@midnightshadow.dk"

Tina sagde ...

Hej Misha!
Jeg er klar, sender dig en mail om et øjeblik :-)

Knus!