fredag den 15. april 2011

Den smukke præmie fra Chilli



Jeg vandt en Give Away hos Chilli og sikke en lækker præmie! Et vintage Gucci bælte, som passer helt perfekt! Det blir en klar favorit blandt mine mange bælter <3
Med i pakken lå lidt lækre prøver også, cremen fra Lancome er fantastisk og den blir jeg nødt til at købe en dag! Calvin Klein parfumen er allerede skrevet på ønskesedlen, for mums altså ;-) Den sidste lille prøve, en bodylotion, har jeg endnu ikke prøvet..

Men tusind tak Chilli, for en fin fin præmie :-)

2 kommentarer:

Chilli sagde ...

Ihhh det klæder dig... Det var bare godt du vandt det, istedet for det bare ligger i min skuffe..
God weekend.

Kh Chilli

Tina sagde ...

Tusind tak :-) Kæresten syns også det var rigtig fint til mig, så jeg er meget glad :-)
God weekend til dig også!

Kh Tina