torsdag den 7. april 2011

1stk's børneværelse

*er blevet læst højt mange gange for hende den lille :-)
Lige indenfor døren er Richard, som boede hos min farmor dengang hun levede. Nu sidder han her og passer på Selina når hun sover :-)
Hendes lille hyggehjørne, hvor hun ofte tegner, leger med figurer eller bare sidder og drikker te..
I vindueskarmen står alverdens kufferter, spande og andre ting som gemmer på "alle mulig ting", som Selina selv siger.
Elliot <3
Nana, som har både lyserøde sneaks, hvide laksko, bling halsbånd og lyserødt hundehus - og rulleskøjter !!
Komfuret hvor der ofte laves pandekager, eller bare steges/koges/bages alle mulige frugter og grøntsager ;-)

Ugler er en klar favorit på pigeværelset..
Masser af Schleich dyr, en enkel Babapapa og Onkel Joakim..
"Mor lave puslespil med mig?"
Virkelig meget tøj!
Endnu mere tøj!
Liiiige lidt mere tøj !
Herhjemme er vi ret glade for bøger, hvilket også kan ses på Lillepigens værelse - heldigvis deler hun vores passion :-)
Et billede jeg har malet, (af en panda hvis du sku være i tvivl!) dengang Selina var meget meget lille..
Søde filt-sommerfugle ved døren <3
"Hej hej, ses en anden dag.."

2 kommentarer:

Michael sagde ...

Ej hvor sjovt. Richard må være samme "model" som mit sovedyr fra barnsben. Jeg har ham endnu, og holder meget af ham :-)

Tina sagde ...

Hej Michael
Er du fast læser herinde? :-)
Hihi ja Richard er også meget gammel.. Har fået ham af min farmor - derinde boede han da jeg var barn, hvor vi allesammen legede rigtig meget med ham :-)
Jeg er stadig lidt øm over ham, så datteren får kun lov at nusse og hygge lidt med ham indimellem, ellers sidder han bare der på sin plads og passer på hende når hun sover :-)

Kh Tina