mandag den 7. marts 2011

WEEEEEE jeg er online igen !!!

Min lillebror blev min redning! For 100 år siden (føles det som om..) kom han og hjalp med at tømme min computer for alt vigtigt der skulle gemmes, og igår kom han så og startede min computer fuldstændig forfra med nyt styresystem.. Og ingen billeder :-(

Men jeg er online igen, og det er det vigtigste !!!

Hvornår bloggen for alvor kommer rigtigt igang ved jeg ikke rigtig, men lysten er der i hvert fald, og nu også nettet ;-)

Jeg er super glad for at se at der rent faktisk er kommet flere læsere til siden sidst der var gang i den herinde - tusind tak skal I have ! I fortjener en Give Away meget snart ;-)

Jeg har det bedre, men er stadig gået lidt i stå oveni mit hovede.. Men det at solen kigger frem, og det kan mærkes at der er lidt forår i luften - det hjælper !!

Stort knus fra mig til jer !!

Ingen kommentarer: