lørdag den 19. marts 2011

New in the closet

Jeg er total shopaholic! Hver gang en netbutik har tilbud skal jeg ind og kigge.. Og de sidste 14 dage er det H&M, Nelly og Ellos der har lokket:
Se hvor fint mønstret er!!
Maxikjole fra H&M

Maxikjole fra H&M

Detaljen - Rå lynlås ved barmen (hvis man er modig kan man virkelig vise sine...former frem,hihi)

Maxikjole fra H&M (den jeg havde på sammen med "kappe"-boleroen fredag. 
Catwoman Tanktop fra.. Nelly? Ellos?
Jeg havde altid svoret at jeg ikke skulle gå med maxikjoler, men nøj hvor er jeg faldet i fælden alligevel! De er jo fantastiske at have på :-)

Catwoman tanktoppen har jeg ikke brugt endnu, har lidt i tankerne at den skal bruges til nogle slidte cowboy-shorts eller lign. til sommer - jeg syns i hvert fald den er ret cool !!

2 kommentarer:

Malsen sagde ...

Catwoman-toppen er jo super cool! :)

Tina sagde ...

Tak :-) Ja jeg var også helt solgt da jeg så den, og så kostede den sølle 79,-..