lørdag den 26. marts 2011

En travl tid..

Jeg har travlt for tiden. For først var der det med haven, nu venter vi bare på at kontrakten dumper ind af døren..
Nu er vi så nået til lejlighed. For imorgen søndag kl 14.40 kommer der en ejendomsmægler og vurderer vores lejlighed og i den anledning skulle her altså gøres rent! Hele hytten er blevet gjort ren, inkl gulvene og her dufter nu SÅ dejligt :-)

På tirsdag skal vi så underskrive en betinget købsaftale på en lejlighed i Gentofte som vi er ret så vilde med. Men det kan kun lade sig gøre at købe den hvis vi får den rette pris for vores egen.

Åh alle de voksenting der hører med til livet - det er lidt pres sommetider.. Kunne nogle gange godt få lyst til at overdrage det hele til en "rigtig voksen", men det kan man jo ikke rigtig..!?

Idag er mand og barn på legeplads og nyde det gode vejr, mens mor her knokler for at gøre lejligheden pæn.. Nu mangler jeg kun en lille opvask og så er jeg faktisk færdig.. Men jeg trængte lige til en lille pause, så derfor ville jeg lige opdatere herinde..

Jeg håber I har en fantastisk weekend!

Knus!

Ingen kommentarer: