mandag den 3. januar 2011

Thats life for now..

Min praktik i taskebutikken stoppede d.23.december, og selvom det var trist at sige farvel til både taskedamen og et job jeg jo godt kan lide, så var det også en befrielse. For det har været SÅ stressende at jeg nærmest ikke har været hjemme!
Idag, som er den første dag i min nye uvidende fremtid, går jeg lidt rundt om mig selv.. Bagemaskinen er igang med mit første grovbrød nogensinde og jeg lurer lidt i mine mange kogebøger..
Selvom jeg jo elsker at nusse rundt herhjemme, så får jeg også stress af at jeg ikke ved hvad der venter mig i den nærmeste fremtid.. Går jo faktisk bare og venter på at høre fra min sagsbehandler..

Jeg håber I allesammen har haft en dejlig jul og et fantastisk nytår!
Og jeg håber også at I får en skøn mandag :-)
Knus fra Tina.
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

M.S.J. sagde ...

Hej!
Jeg bliver også vildt stresset af, at gå rundt med uvisheden om fremtiden.

Hvor længe har du haft en bagemaskine? Er den helt ny? ;)

Tina sagde ...

Hejsa :-)
Ja jeg hader når min fremtid hviler i hænderne på andre mennesker :-(

Hmm, har nok haft min bagemaskine i 8-10 måneder, men brugte den kun en enkelt gang da jeg købte den, men nu står den igen og stråler på køkkenbordet!

Jeg har indtil videre bagt 1 grovbrød, 1 banankage og 2 æblerkager - mums, hihi..
Knus!