søndag den 16. januar 2011

Er I der mon endnu?

For det er jeg.. Flere gange om ugen smutter jeg ind på bloggen og kigger, meeeen af en eller anden årsag får jeg ikke rigtig taget mig sammen til at skrive.

Men nu har jeg sat computeren i køkkenet igen, og det tror jeg kan hjælpe lidt. For her kan jeg lukke døren og få lidt fred og ro (vi bor jo i en 2værelses lejlighed, 3 mennesker og en hund..) så hvis jeg sidder andre steder kan jeg simpelthen ikke koncentrere mig..

Mit køkken er igen blevet mit fristed - jeg elsker at sidde herude og kigge ud af vinduet.. Se togene køre forbi, folk der lufter deres hunde osv osv..

Jeg vil rigtig gerne igang med outfit billeder igen, især fordi jeg har en eller anden ide om at jeg klæder mig liiidt lækrere når I skal se det ;-) Ej, men der bliver måske lidt oftere kræset lidt mere for detaljerne, og det kan jeg godt lide !

Tænkte jeg lige ville lave en liste over ting der skal ændres her i 2011:

  • Jeg skal begynde til Badminton sammen med en veninde, med opstart senest slutningen af februar.
  • Jeg skal undgå slik og søde sager i hverdagen.
  • Min depression skal blive mindre...
  • Mit humør skal op !!!
  • Jeg skal blogge MEGET mere !
Nå, men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor mange af jer der stadig hænger på? Jeg kan selvfølgelig godt se at der stadig er faste læsere, men hvor mange af jer kigger rent faktisk herind? :-)

Tror jeg vil hive en veninde med ud om lidt, ud og køre i tog, ud og hygge og tage nogle skøre billeder - som I måske får lov at se ;-)

Rigtig god søndag til jer allesammen !

4 kommentarer:

M.S.J. sagde ...

Hey! Jeg kigger stadigvæk forbi din blog ;) Og jeg bliver her uanset om du kun skriver en gang imellem eller flere gange om ugen ;D
Kram, Mona

Tina sagde ...

Du er så sød :-)
Tusind tak !!
Har også været hurtigt inde og lure din nye blog, den er fin :-)
Knus!

tumling sagde ...

Kigger også ind hver dag =)

Tina sagde ...

Dejligt at høre Tumling, ked af jeg så nok skuffer ret tit ;-)