Stille stille stille.. nu står solen op..

Eller.. ikke helt..
ligenu sidder jeg i toget, på vej hjem fra Amager, og har med fuldt overlæg sat mig i stillezonen, fordi jeg bedst kan lide en fredelig togtur.. Men selvfølgelig skal der sidde en dum gås og taste løs på sin telefon, uden at have sat den på lydløs så jeg også kan høre hver gang der tikker en sms ind..
Det er da på en eller anden måde dybt respektløst!!
Ja jeg sidder også med min telefon lige nu, for at skrive dette indlæg, men for helvede, det en touchmobil! Ingen kan høre mig og ingen blir generet..
Published with Blogger-droid v1.6.5

Kommentarer

Jeg vælger også altid stillezone, når jeg kører i tog - især, hvis det er tidligt eller sent! Men altså, du skal ikke være så flink og istedet sige noget til hende... UHH, jeg skulle dælme lige... ;o)

/Maria.
http://hittehonesverden.blogspot.com/
Tina sagde…
Hej Maria :-)
I know I know, jeg burde bare ha sagt noget. Men hun lignede bare én som ville blive ret sur hvis jeg sagde noget, og jeg orkede simpelthen ikke at diskutere med hende resten af vejen!
Men nøj det var irriterende!!
Hehe, jeg kender det godt, at man ikke orker at begynde og diskutere... Håber, at du får en god dag trods den irriterende start!
Tina sagde…
Jah selvom man virkelig har lyst til at fortælle hvad man mener ! hehe..
Det var om aftenen, så natten blev fin ;-)
Mona! sagde…
Der findes bare ikke noget mere irriterende end en der larmer i stillezonen!
Tina sagde…
Nej præcis Mona! Det er altså på ingen måde iorden!!

Populære indlæg