torsdag den 25. november 2010

Pakker til miiiiig !!

For nogle dage siden fik jeg to pakker. Én fra elf og én fra Friis og Co..

Undskyld det dårlige billede..
Men det var en fin pakke med en hel del ting :-)
Og jeg har prøvet dem alle, og især deres sorte vandfaste mascara er jeg helt vild med! Den er SÅ nem at arbejde med, og blir bare bedre og bedre for hvert lag. Og så deres plumbing lipgloss - nøj nogle fine læber jeg får,hihi.. Det er bestemt ikke sidste gang jeg bestiller derfra!!


Fra Friis og Co kom der 2 par øreringe (sikkerhedsnåle) og en pung/clutch. Meget fine ting, som jeg faktisk helt havde glemt at jeg havde bestilt,hihi.. Så blev dejlig overrasket :-)

2 kommentarer:

tumling sagde ...

Ej hvor fedt du er tilbage søde..
Håber stadig det bedste for dig =)

Tina sagde ...

Taaark :-)
Hvor er du sød.. Det går lidt bedre, ikke hele tiden, men indimellem :-)