onsdag den 10. november 2010

Godt så..

Jeg har netop siddet og gennemlæst en masse af mine gamle indlæg.. Føler virkelig det er længe siden jeg har været tilstede herinde.. Føles som en helt anden tid..

Men jeg kan mærke dybt inde i mig selv at jeg igen er klar til at være med i blogland, for NU trænger jeg til at skrive igen.. Det er "skægt" som jeg har det med at få det sådan, men det har altid været på den måde. Måske som hvis en forfatter får skriveblokade. Jeg tror at jeg i mit liv, ikke kun med bloggen, får nogle blokader. Og nogle gange tager det lang tid at komme forbi, andre gange er det let og hurtigt overstået..

Det første bliver nogle billeder, som jeg jo lovede skulle være kommet igår. Hvornår lærer jeg det? Tina, du må ikke love nogen noget!! For det har jeg åbenbart ikke overskud nok til endnu, til at overholde. Bliver stresset hvis jeg sætter mig for mange mål på for kort tid - og det er desværre en ting jeg er rigtig god til..

*Pic's in a moment*
Tina

Ingen kommentarer: