tirsdag den 9. november 2010

Et lille forsigtigt hej...

Nu har min computer fået ny plads i lejligheden, lige foran vinduet, faktisk i vindueskarmen. Og der står lidt stearinlys ved siden af, og det er pludselig blevet lidt hyggeligt at sidde ved pc'en igen...

Måske er det nu min blog starter op igen, måske er det nu at overskuddet kommer! Jeg ved så meget at jeg i hvert fald har lyst til at sidde her, og mærke mine fingre glide hen over tasteturet, men nu må vi jo se. Tør ikke at love noget ;-)

Senere idag kommer der et indlæg eller to med billeder som jeg gerne vil vise jer :-)

Ellers så håber jeg bare at I allesammen har det rigtig godt!

Knus!

Et lille surt opstød; Hvorfor er der en eller anden der har brugt tid på at trykke "tørt" til alle mine indlæg? Hvis det hele er så tørt burde den person måske finde en anden blog at læse....!?

2 kommentarer:

Mona! sagde ...

Hej Tina!
Det er dejligt at høre et 'forsigtigt' hej fra dig! Jeg har tænkt på dig mange gange! Især når jeg bevæger ud i samfundet med min blå taske ;)

Der er sket mange ting for mit vedkommende, så nu kalder jeg mig for Mona i stedet for Emma Lovise.

Jeg håber du har det godt! Og jeg bliver hængende som fast læser af din blog - uanset om du genoptager bloggin eller ej. ;)
Rigtig mange kram til dig, Mona!

Tina sagde ...

Hej Mona!
Hihi du er stadig glad for tasken?
Lyder da dejligt hvis der er sket en masse ting i dit liv - hvis altså det er gode ting ;-)

Du er så sød, tak.. Jeg må også snart ind og lure hos dig igen!!

Knus herfra!!