mandag den 19. juli 2010

Forklaring følger...

Kære blog..

Jeg har forsømt dig og det er jeg frygtelig ked af.. Jeg har tænkt enormt meget på dig den seneste tid, men overskuddet har simpelthen ikke været der..

Mit hovede var proppet til randen med tanker jeg slet ikke kunne placere og følelser jeg ikke anede hvad betød, eller vidste hvor kom fra..

Jeg besluttede mig for at bede om lidt hjælp, selvom det er meget svært for mig normalt. Men jeg kunne ikke selv finde ud af min bobbel denne gang, så noget måtte der ske. Jeg gik til min læge og fik en rigtig god snak og er nu begyndt at tage nogle piller som forhåbentlig kan løsne lidt op for alle de ting jeg går og bakser med..

Indtil videre føler jeg at jeg har fået en smule mere overskud.. Dog skal der ikke så meget til før dette overskud bliver smasket i jorden igen, men det er vel tanken der tæller.. ? Det hele bliver forhåbentlig snart bedre, jeg føler mig i hvert fald allerede som en lidt bedre mor, en lidt bedre kæreste, en lidt bedre veninde, en lidt bedre datter og en lidt bedre Tina. Og det er jo det vigtigste!

Jeg var ikke klar over at jeg trængte til en pause fra dig kære blog, for du betyder virkelig meget for mig, men det gjorde jeg åbenbart. Du var på en eller anden måde med til at stresse mig, da jeg følte at jeg havde et ansvar overfor mine skønne læsere, et ansvar som indebar at jeg helst skulle blogge dagligt, eller i hvert fald flere gange om ugen. Derfor var jeg nødt til at priotere, og mit helbred og mit hovede kommer i første række.. - som det jo også skal..

Men nu ved du hvorfor du er blevet forsømt og jeg ønskede blot lige at forklare..

Jeg gik for en uge siden, på ferie med min dejlige datter (som bare er så fantastisk !!) og vi har nu 14 dage tilbage. Vi skal blandt andet sove i telt, bage snobrød, i Botanisk Have og meget andet. Ih hvor jeg glæder mig!

Jeg vender snart tilbage til blogvereden 4 real - for det har jeg lyst til :-)

Kærlig Hilsen Tina

12 kommentarer:

Nicoline. sagde ...

Hvor er det stærkt, at du søgte hjælp. Rigtig god bedring og tillykke med de bedringer, du allerede har oplevet! Tænk på dig selv og dit helbred frem for bloggen.

Tina sagde ...

Hej Nicoline
Tak, jeg er også stolt af mig selv.. Det har taget sin tid at nå dertil..

Jaah, må lade være med at glemme mig selv..

Vender snart tilbage til bloggen :-)
Tak for din besked!
Knus Tina

tumling sagde ...

Okay flot nu har det taget mig 8 dage at huske at smutte fra mobilen og herind for at svare.. Blot fordi at jeg ik ku få sendt mit lange svar til dig fra mobilen af en eller anden mærkelig grund..

Anyway søde.. Ved udemærket hva du er igennem da jeg selv har været hele turen igennem.. Har du brug for en snak er jeg i mere end bogstavelig forstand rundt om hjørnet og du ska bare sige til =)

Ms Confashion sagde ...

Harhj Tina,
Håber, du bli'r boostet fuld af energi og spirit i din (sikkert tiltrængte) ferie!
Glæder mig til at se dig tilbgae i blogland;-D
/xxx Nete

Tanja sagde ...

Har du/I har det godt!..
Kram.

hosria sagde ...

Jeg tror, jeg ved, hvad du går igennem for tiden, for det lyder alt for velkendt... Har selv været igennem et forløb med stress, lykkepiller o.s.v.(besøg gerne min blog og kig bl.a. under tagget "stress").
Men lyt til dig selv, tag den tid, du har brug for, og tro på, at det hele bliver nemmere igen :)

erika sagde ...

Hejsa
Jeg har også været den tur igennem. Det har nu taget 1½ år. Oh My God - godt du fik bedt om hjælp. Det er den første skub i en bedre retning :-) Jeg har mand og datter på 4, og fik diagnosen , depression. iihhh frustrerende når nogen indeni en styrer og tager over, uden man kan gøre noget ved det selv.
Nå, men jeg er ved at være ovenpå igen :-) takket være en enormt god psykolog og mine overlevelses piller ;-)
God bedring til dig.

Tina sagde ...

Tumling:
Du er så sød! Tak!
Knus!!

Tina sagde ...

Ms Confashion
Harj :-)
Tak,Jah det var en skøn ferie, og det var bare så dejligt at sove i telt med datteren, ih hvor vi hyggede :-)

**Tina

Tina sagde ...

Tanja
Vi har det som helhed godt alle her ved stationen ja :-)
Knus!

Tina sagde ...

Hosria
Tak, det er rart at høre at andre kender til det. Man kan hurtigt føle sig lidt alene..
Jeg vil gemme din blog under favoritter, og så lure den så snart jeg har overskud til det :-)
Kh Tina

Tina sagde ...

Hej Erika
Tak, endnu en der får mig til at se at jeg ikke er alene :-)
Øv, har du ingen blog jeg kan titte på? :-)
Kh Tina