torsdag den 1. juli 2010

Av min arm..

Bogstaveligt talt..
Forleden (som jeg vist ikke rigtig kan blive ved med at bruge, meeeen fuck it..) da jeg stod og lavede mad gjorde mit håndled pludselig helt vildt ondt! Som i; "Av for satan i helvede !!"
Jeg har for nogle år siden haft lidt tossede håndled som engang imellem krævede at jeg tog et elastikbind på i et par dage.. Men indtil forleden (I know,I know) har jeg ingenting mærket til det.. Så på med elastikbindet igen, og jeg havde det fanme på i 4 dage !! Altså undtagen om natten, for man må ikke sove med sådan noget pjat..
Jeg kunne ingenting med den hånd, hverken vaske hænder normalt, vaske op el lign, for hver gang jeg bare tænkte på at dreje armen en smule, gjorde det eddersparkeme ondt :-(

Men nu er det overstået, og jeg kan skrive igen,hihi... Og vaske både hænder og tallerkener !


2 kommentarer:

Alexia sagde ...

Puha, har næsten lige været det samme igennem, det gør avs! mit var bare hævelser i håndleddet.

Tina sagde ...

Jah det er aldrig sjovt at komme til skade :-(