torsdag den 1. juli 2010

Nogenlunde ovenpå igen... (SATC2 Spoiler!)

I hvert fald så skal jeg i Metro imorgen.. Glæder mig bestemt ikke, men håber at jeg får lov at komme i Tobaks-afdelingen igen.. Nød at sidde der i et lille rum for mig selv og sætte alarmer på cigaretterne...

For en del dage siden, inden jeg blev syg med halsen og alt det der, så var Helene og jeg endelig i biffen og se den nye Sex And The City film - vi var godt nok også ved at blive vanvittige af at alle talte om den!!
Og jeg fatter simpelthen ikke den dårlige omtale, jeg hyggede mig og nød bestemt hvert et minut!
Mundvandet kom der også gang i, for hold da op nogle skønne mænd der var med!! Aiden som jo er en klassisk favorit - jeg var sgu hoppet på ham,haha..
Og så ham den danske fyr (med begyndende gråt hår) som Samantha havde gang i - hold da helt op for en lækkerbuks !!!!

Men altså, fed fed film som jeg uden tvivl skal have på dvd snarest så jeg kan gense den :-)

Helene's og mine fusser i biffen inden filmen...
Den opmærksomme læser kan vel snildt se hvilke fødder der tilhører mig ;-)

Ingen kommentarer: