fredag den 11. juni 2010

Så skete det...!!


Jeg har fået denne fine Award, af Anja og Emma Lovise - tusind tak! Jeg elsker at læse din blog Anja, for du virker bare som en rigtig sød og klog pige - håber virkelig at jeg får mulighed for at møde dig en dag :-)
Og Emma Lovise, jeg er bare vild med din hyggelige hverdagsblog - og din kat er bare SÅ bedårende!!
(og så er det altså lidt rart at se en med-blogger der ryger,hihi)

Meningen med denne Award er jo så at man skal videresende den til 7 andre blogge... Hmm.. Jeg tænker lige lidt over den...

Men jeg skal også fortælle 7 ting om mig selv, og here goes:

  1. Jeg er extremt doven.. Samtidig (eller dog ikke i samme sekund, som regel) har jeg mega meget krudt i røven! (Jeg er skizofren - det jeg også!!)
  2. Jeg er vild med stribede sokker.. Ligesom hende der den høje tøs fra Orange County (altså i virkeligheden har hun også  'a thing for striped socks...!)
  3. Jeg er mega sukker-afhængig.. Prøver ofte at bilde mig selv ind at jeg da absolut ikke er det, men når sandheden skal frem, så jaeh...
  4. Jeg er lidt små autistisk - jeg HADER når en aftale laves om i sidste øjeblik, eller hvis jeg har planlagt bestemt aftensmad, men så har supermarkedet bare overhovedet ikke det jeg skal bruge - argh jeg kan gå helt i baglås!!
  5. Min største drøm er at blive arbejdsløs millionær, for hvis jeg havde masser af penge ville det bestemt ikke blive kedeligt at gå hjemme hver dag!
  6. Jeg ønsker mig en hest.. Og det har jeg faktisk gjort i rigtig rigtig mange år..
  7. Jeg er helt vildt følsom.. Der skal virkelig ingenting til før jeg føler at jeg kunne tude! Dog sker det meget sjældent, medmindre jeg er alene.. Jeg er vildt dårlig til at vise eller fortælle når jeg har det skidt..
Hmm.. Jeg håber I fandt bare en enkel eller 2 af tingene, lidt interessant/sjovt/tosset, what ever..

Endnu engang tusind tak for Awarden  - jeg elsker at I overhovedet læser med (alle I kære faste læsere), det betyder simpelthen bare så meget for mig!! Tak :-)

Jeg vil gerne sende denne award videre til nogen som jeg ikke tror har fået den..:

Tanja - fordi hendes blog er så hyggelig, og jeg elsker at følge en med-blogger med barn (og så endda et utrolig dejligt et af slagsen!)
Natasha - fordi jeg kender hende lidt fra Trendsales,hihi.. Og jeg syns bare hun er så køn en pige og så er det bare hyggeligt at følge lidt med i hendes liv..
Litzy - fordi det er en forholdsvis ny blog for mig, men jeg blir bare tit i rigtig godt humør af at kigge derind - hun smiler bare så meget på sine billeder ;-)
Chilli - fordi hun er ny i blogverdenen og super flot! Glæder mig til at hendes blog får endnu mere fart på!
Anne & Kit - fordi de simpelthen har den underligste, sjoveste, mærkeligste blog EVER,hehe.. Skal altid liiiige ind og lure ;-)
Katrine - fordi hun virker som en pige der er nede på jorden, hun skriver godt og sjovt, og hun fanger mig altså bare..!
Camilla - fordi hun har en dejlig hund som jeg elsker at lure på ;-) Og så fordi jeg syns hun er ultra-smuk og tager nogle skide gode billeder.. Og så er hendes blog bare rigtig hyggelig!

Jeg håber at jeg har gjort som jeg skulle med denne Award..

10 kommentarer:

Emma Lovise sagde ...

Åh hvor dejligt! og ja, jeg ryger! så vi må holde sammen! ;D

Virkelig sjov læsning - især drømmen om at blive arbejdsløs millionær!

Tina sagde ...

Hehe ja præcis ;-) Syns sgu der er så få rygere tilbage, men jeg er så glad for mine smøger, så de blir altså ikke lagt på hylden just yet,hihi..

Tak, det er jeg glad for du syns!
Jah det ville virkelig være DRØMMEN! Godt vi spiller lotto :-D

Litzy sagde ...

Tusind tak for awarden og de søde ord på vejen, hvor er du skøn :)
Har godt nok allerede været hele humlen igennem, men derfor varmer det stadig at man bliver tænkt på.
Kindkys til dig :0)

Tina sagde ...

Hej Litzy
Tak :-)
Åh troede ikke du havde fået den - kan være lidt svært at overskue sommetider,hihi..
Masser af kindkys tilbage til dig :-)

Anja sagde ...

Nåhr, hvor er du sød :) Det kunne være super hyggeligt at møde, tror vi kunne have det sjovt :D Lad os gøre alvor af det når jeg er tilbage på Sjælland :)

Tina sagde ...

Hihi :-)
Jah det tror jeg nemlig også at vi kunne,hehe..
Jah, du siger bare til :-D

Anja sagde ...

Awesomeness :D
Flytter dog først derover i midten af august.

Tina sagde ...

Så kan det være det er blevet rigtig sommer - super ;-)

A + K = ♥ sagde ...

Tak tak tak - hvor er det sødt! - den er vi glade for(:

Camilla sagde ...

Årh tak for det og de søde ord, det var sødt :)