søndag den 13. juni 2010

Nyeste køb + WTF !?!

Just a little strange story:

Jeg stod af min cykel, parkerede den lige der, bagved stativerne med varer, smed resten af min smøg (ja oki, der var måske 2 hvæs tilbage, men jeg var altså færdig!) på jorden bag mig, låste min cykel, og, PLUDSELIG står en ældre mand med min cigarret-stump i hånden og siger: "Du tabte din cigaret.. Der er stadig mere tilbage.." Og fører hånden længere og længere op imod mit ansigt.. "Øhh nej.." får jeg fremstammet.. "Nå, men så lægger vi den her.." og så åbner han fanme min bagagebærer og sætter den lille stump i klemme der!! Ej okay, hvorfor?? Jah han syns nok det var noget værre svineri at jeg bare sådan lige smed min smøg der, men hvor i alverden skulle jeg ellers gøre af den? Det er jo ikke fordi Gladsaxe Kommune er proppet med askebægere rundt omkring.. Tossede gamle mand.. Følte på en eller anden måde virkelig at han overtrådte en personlig grænse da han kom så tæt på.. Puuh ha..


Det var bare dette jeg købte, i Tiger, 2 neglelak til 10,- pr stk..
Syns farverne var så flotte..!

Nå, men da jeg så kom ud, stod den skumle herre der fanme igen!! Og sagde, idet han gik langsomt forbi mig: "Jah undskyld jeg drillede dig før, men det så bare så sjovt ud..." + bla bla bla jeg ikke forstod..
ARGH !! Gå dog væk !!

4 kommentarer:

tumling sagde ...

haha nogle er bare for underlige

Litzy sagde ...

Ej puha hvor ubehageligt ... kan slet ikke klare hvis folk kommer for tæt på.

Tina sagde ...

Tumling:
Jah det var godt nok en underlig oplevelse...

Tina sagde ...

Litzy
Nej præcis! Og slet ikke på sådan en anmasende måde! Jeg nåede lige et kort øjeblik at tænke, Ej hvad hvis han rammer mig i hovedet med den, eller lægger den ned i min lomme eller noget.. Ej puuh ha, slet ikke rart..