tirsdag den 8. juni 2010

Nyeste køb (samlet over et par dage..)



Super lækre brune støvler fra H&M, sat ned til kun 174,50 ! De er super behagelige at have på, men ret stiv i skaftet, men håber at de bare skal gåes til..
Jeg er total bognarkoman, så da den lokale boghandel havde 50% hapsede jeg disse 3 med hjem.
Jeg har allerede læst både Ghost House 2.0 og 18 Sekunder, og begge kan sådan set anbefales. Men jeg syns det var ærgeligt at den lille Ghost House ikke var længere, for historien var faktisk rigtig god, bare for kort..
18 sekunder var en smule forvirrende - der skiftes konstant mellem flere personer, men fed fed historie og meget nem at leve sig ind i...
Den 3.bog, Pigtopia er jeg netop gået igang med (er nået over halvvejs - er hurtiglæser,hihi) og den er SÅ mærkelig, men gud hvor den fanger !!

2 bh'er, med 2 par matchende hipsters, fundet i Føtex til 200,-
129 for 2 bh'er, 70 for 2 hipsters - billigt og det sidder super godt!
Masser af fine sokker til kun 30,- !

En god høst som jeg bestemt er tilfreds med :-)

2 kommentarer:

Emma Lovise sagde ...

Åh der er bare ikke noget så dejligt som nye ting - og så endda på tilbud! ;) Det er nogle fine ting du har fået købt!

Tina sagde ...

Jah elsker tilbud - men det gør vi vel allesammen,hihi..
Tak, jeg er også glad for dem :-)