søndag den 13. juni 2010

Mad,mad,mad

Forleden dag fik jeg endelig taget en masse billeder da jeg lavede mad, bare så I kan se ;-)


Lidt grøntsager

Chillisovs blir varmet i wok'en

De hakkede grøntsager smides i wok'en

Hytteost + lidt krydderier, kommes på groft brød

Revet ost lægges over

Ris smides i wok'en til grøntsager og chillisovs

Jeg glemte at tage et billede af tallerkenen, men I kan vel nogenlunde regne ud hvordan det så ud ;-)
Kødet til, var en god skinke-schnitzel..
Og så selvfølgelig en lækker sprød, grøn salat!
MUMS !!

2 kommentarer:

Emma Lovise sagde ...

Det ser virkelig lækkert ud! Jeg bliver helt sulten! ;)

Tina sagde ...

Det var bestemt også lækkert. Lidt stærkt det der chillisovs, men det er vel hvad man kan forvente ;-)
Jeg elsker at spise "klassiske" ting på nye måder, fx med risene her...