søndag den 13. juni 2010

Jeg er nu indehaver af nogle ret underlige negle...!!

Og øhm, ja til prisen er de vel fine, men altså FIRE LAG før den lyserøde dækkede - det er altså alligevel lidt vildt syns jeg !!
Og 2,5 time efter kunne det nederste neglelak pilles af i store flager - og eftersom jeg er en mongol til at lade mine negle være, så blev det jo sjovt nok ikke særlig pænt.. Men så fik jeg en ide!!
Frem med den anden farve (som jeg faktisk ikke rigtig ved hvad jeg skal kalde), og så på med den, der hvor der ikke længere var lyserødt, og så duppede jeg med fingeren oveni, så det blev.. ja.. lidt plettet, eller..
Ja, så nu har jeg fået meget underlige, men dog meget kreative negle - hvad siger  I til det?




6 kommentarer:

Emma Lovise sagde ...

hehe ;) De der billige neglelak fra Tiger skal også på i 3-4 lag før jeg rent faktisk synes at de dækker. Men der er bare så mange flotte farver - og til en 10'er er det ikke galt!

Tina sagde ...

Jah præcis, jeg har så svært ved at holde fingrene fra dem, hihi..
Men ser mine negle helt tossede ud?
Min veninde kiggede noget underligt på dem idag ;-)
Jeg syns selv det ser okay kreativt ud.. Ville dog gerne have haft en glimmer til at lægge ovenpå, men det havde jeg åbenbart ikke,hehe..

Anja sagde ...

Haha Tina :P Synes altså mest det ligner du har svamp i neglene :O Sorry. Hihi

Tina sagde ...

Haha Anja - svamp..Den havde jeg ikke lige tænkt over ;-)
Men faktisk er de også ændret igen.. Nu har jeg nogenlunde normale negle igen,hehe

Tanja sagde ...

Var os det første jeg tænkte på.. Altså svamp.. :$

Jeg har neglelak siddende for 3 uge i træk nu.. og ungerne i børnehaven bliver ved med at sige det er rigtig pænt.. selvom der er en del der er faldet af :p Måske jeg skulle ta' mig sammen og få det ordnet :D

Tina sagde ...

Ej, nå det må være billederne der snyder,hihi..
Senere idag kan I se hvordan de nu ser ud - med noget ordentligt lak ;-)

Jah igang med at svinge penslerne Tanja, så de kan blive RIGTIG flotte igen!