torsdag den 10. juni 2010

Godnat blogland

Klokken er lidt over midnat, og min "alene-aften" er ved at være slut.. Jeg har siddet og hygget med spil på denne side, de føromtalte (af mig) Hidden Object Games - jeg synes det er genialt!!
Og ellers har jeg tjekket blogs, luret Facebook, og drukket kaffe og spist chokolade på altanen..


Imorgen skal datteren og jeg extra tidligt op, for der kommer en fotograf ned i legestuen og tager billeder (ligesom dem man altid fik taget i skolen - og præcis ligeså dyrt, knap 350kr!!) og derfor skal vi være der senest 8.15 - og det vil altså sige at vi skal med toget 7.45 ca.. Gab det tidligt...

Når hun så er afleveret - i sin søde lyserøde kjole, og med fint hår, så smutter jeg hjem i bad.. Og så venter der en giga opvask - fuck hvor jeg hader det!!
Om eftermiddagen kommer veninde Helene, det er efterhånden en del dage siden vi sidst har leget, så imorgen står den på hygge :-)

Nu vil jeg gå ned med hunden og nat-tisse, og så vil jeg hoppe under dynen.. Kan I allesammen sove rigtig godt !

Kram herfra..

Ingen kommentarer: