mandag den 7. juni 2010

Bailey har fundet en vinder !!!

Navnestrimlerne er klippet ud og lagt frem


Foldet sammen og lagt på gulvet så Bailey kan nå

Bailey snuser og undersøger

Han er ved at udvælge den helt rigtige

Ooooog.. Så blev der valgt én!


Hmm..han mener vist at han er færdig nu - han ser lidt træt ud ikke,hihi

(undskyld for det ringe billede, men kameraet ville ikke zoome ordentligt..)
Men vinderen er Emma Lovise

Kæmpe stort tillykke til dig, jeg håber du blir rigtig glad for tasken :-)

Jeg sender dig en mail om et øjeblik...





Den opmærksomme læser kan forhåbentlig også se at hunden er blevet klippet,hihi.. Han er blevet SÅ fin :-)

9 kommentarer:

Emma Lovise sagde ...

WOW! Det er jeg glad for! Gi lige hunden et kram fra mig! ;)

Tina sagde ...

Det var godt :-)
Det er hermed gjort - selvom han kiggede lidt underligt på mig da jeg sagde at krammet altså kom fra dig,hihi..

tumling sagde ...

han er så søøøød.. Han ku faktisk godt blive cirkus hund sådan som han var igår haha.. henter ninus imorgen eller onsdag.. Skriver lige når jeg ved noget =)

Emma Lovise sagde ...

;)

Tina sagde ...

Hihi taaark :-)
Ja han er sød, men cirkus hund, hmm.. så skal han vist lystre lidt bedre ;-)
Det bare iorden, den har det jo fint i kassen,hehe..

Vi skrives bare ved!

tumling sagde ...

årh han gik da fint igår da man holdte ham i poten haha

Tina sagde ...

Haha ja det rigtig ;-) Han er god til at danse!

Katrine sagde ...

HAHAHAHA hvor er det sjovt at hunden valgte! :D

Tina sagde ...

Hehe ja måtte jo finde på noget nyt denne gang,hihi.. Og han var i forvejen så interesseret i hvad jeg lavede - så kunne han ligeså godt hjælpe til :-)
Han så også meget stolt ud bagefter da jeg roste ham og sagde tak for hjælpen,hihi...