torsdag den 13. maj 2010

Watch Out !!

For inden længe (regner jeg med), når denne blog 40 faste læsere, og gud hvor er det egentlig vildt at der rent faktisk findes så mange mennesker der gider at læse alt mit gøgl - tusind tak !!
Og i den anledning vil jeg smide en Give Away på - en ikke-hemmelig-en-af-slagsen ;-) Altså hvor jeg rent faktisk viser jer hvad det er I kan vinde..

Såeh.. GLÆD JER !


Og nej, det er selvfølgelig ikke Selina I kan vinde ;-)
Præmien får I først at se når vi er oppe på de 40 læsere..

6 kommentarer:

rijaH sagde ...

Sikke et dejligt billede :)

Tina sagde ...

Taark,hihi.
Hun har fået en eller anden ide med farmands sko - de er altså bare sjove at rende rundt i ;-)

tumling sagde ...

Det er simpelthen din datter man vinder =D Jamen så må jeg vinde hende så er hun heller ik så langt fra sin mor =D

Tina sagde ...

haha, narj, synes bare billedet var så kært ;-)
Hihi ja så sku du da bestemt være vinderen!

Ms Confashion sagde ...

Årh...øv! Jeg troede ellers lige man fik sån en smuksak ind ad døren :-)
<3

Tina sagde ...

Hihi nej hende vil vi gerne selv beholde - og især nu hvor hun er blevet så sjov, og siger så mange ting ;-)