mandag den 17. maj 2010

Underlig weekend..

Denne weekend har været lidt underlig synes jeg.. Jeg har følt mig som Tina 16 år, jeg kom aldrig derhen hvor det var meningen, jeg har været alene, jeg har.. Jah.. Fuck it, det har i hvert fald været mærkeligt..

Men nu er det mandag og dagligdagen is back.. Hvilket faktisk irriterer mig grænseløst - føler virkelig jeg er blevet snydt for min weekend.. Eller i hvert fald min lørdag aften.. Må tage revanche om en uge ;-)

Igår smuttede jeg dog i biffen med veninde Julia for at se The Last Song.. Og for hulan hvor blev jeg overrasket!! Havde virkelig ikke regnet med at det var en tudefilm, meeen hele salen sad og snøftede, og jeg måtte bruge min store (nye) bluse's ærmer til at duppe øjnene lidt.. (Hader at tude i biffen, så af princip ser jeg kun tudefilm derhjemme!!) men her vidste vi det altså ikke.. Vi troede vitterligt "bare" at det var en sød-suppe-kærligheds-fis film... Men det var det godt nok ikke (eller i hvert fald ikke på den måde vi havde regnet med..), og alt i alt vil jeg egentlig gerne anbefale den, for sød, det var den altså !


Så helt snydt for hyggestunder blev jeg ikke denne weekend.. Det var en super dejlig aften med Julia, som blev afsluttet med mad og lidt tv-kiggeri i Gentofte..

Ingen kommentarer: