mandag den 17. maj 2010

Tomato Lagersalg

I fredags (og lørdag bare fordi!) var jeg til Tomato (det hedder det altså!) Lagersalg i Gentofte..

Og her er hvad jeg fik med hjem:



Fint lille stativ til mine ørestikkere..
Kun 20,-

Lang "guld" halskæde med blade og sten.
Kun 30,-

Plastikøreringe, Sorte Dollartegn med bling bling sten, lyselilla blomster med krystaller.
(virkelig svære at tage billeder af.. åbenbart!?)
Kun 5,- pr par.

3 stk nittearmbånd. 2 lyserøde og 1 sort.
Jeg har længe gerne ville have sådan nogle, men har ikke rigtig fundet nogle der tiltalte mig.. Men da jeg så prisen for de her var jeg solgt:
3 stk 30,- !!

Den sidste ting jeg købte, er jeg helt vild med!! Og især pga prisen.. Det er en Isabel Christensen oversize bluse med MEGA lange ærmer.. Og den er bare fantastisk at have på !! Normalprisen for denne er 649 kr - hvilket jeg aldrig nogensinde ville give! Men da jeg tjekkede prisskiltet i fredags, og der kun stod 100,-, så måtte den altså med hjem!!

Kan I se hvor smuk den er? Farven (og glimmeret i stoffet) er en smule svært at tage billeder af, men jeg håber I får en nogenlunde ide, for skøn det er den altså !

Ingen kommentarer: