onsdag den 19. maj 2010

Tak kære postmand

- for at du endelig kom med mine pakker !!

Den første pakke var fra H&M:



Som indeholdt følgende:


Fin nude bluse til kun 30,-, og så er den bare SÅ blød og dejlig at have på !



Lækker sort hættetrøje (med meget stor hætte, yaeh!) lynlås, og huller til tommelfingrene - me like !
Og til kun 100,- :-)

Den anden pakke var fra New Look, hvor jeg ALDRIG har bestilt fra før.. Har faktisk aldrig bestilt fra en udenlandsk side før, men det tør jeg da bestemt godt gøre igen, for leveringen var hurtig og produkterne ligesom jeg havde håbet:


Og pakken indeholdt:


Årh hvor jeg elsker dem allerede, mine nye canvas wedges !!
Jeg føler at jeg får meeeega lange stænger, og føler mig på en eller anden måde MEGET slankere fordi min krop blir "rettet sådan op"... hihi..
Prisen var knap 300,- og det er sgu iorden!


Super blød cardigan med nitter, til kun 190,- YUP !!


Alt i alt nogle skønne pakker at få ind af døren ! Men nu er mit problem så bare at jeg har lyst til at flashe mine nye wedges og min nye cardigan.. Men hvor skal jeg gå hen? Hvad skal jeg lave?
Veninderne er enten i skole eller på arbejde, og kæresten skal i Fona og bruge et gavekort (orker ikke at tage med, han er en KRIG om at finde de film han gerne vil have!), såeh...

4 kommentarer:

Rosa sagde ...

Fed, fed hoodie :p

Tina sagde ...

Hej Rosa
Tak skal du have - jeg er også virkelig vild med den !

Er du fast læser herinde - syns ikke jeg kan "genkende" dig.. hihi

Jeg har i hvert fald lige tilmeldt mig hos dig :-)
Kh Tina

Emilie sagde ...

de sko er for fede !! hvordan er de at gå i ?

Tina sagde ...

Hej Emilie
De er fantastiske, det føles som om man går på skumgummi - jeg elsker dem !!

Forresten, næste gang du vil låne mine billeder, gider du så ikke spørge først? Du havde uden tvivl fået et ja ;-)

Kh Tina