lørdag den 22. maj 2010

Søborg Natten - haps, haps, haps !

Ja igår aftes fik min mor jo overtalt mig (det var nu rimelig nemt,hihi) til at tage et smut med til Søborg Natten, og her er hvad jeg kom hjem med:


Røde paillet-ballerinaer fra Rudi og Harald Nielsen, til kun 30,- og de er super behagelige at have på :-)




Grå prikket kjole / tunika til kun 10 ,-, og jeg har en ide om at jeg vil forsøge at gøre et eller andet ved den.. Enten tilføje lidt til den, eller også klippe og sy lidt om.. Time will show ;-)

Datteren fik 5 kjoler, 1 nederdel, 1 sommerhat og en pakke hårspænder - så fint så fint :-)


Rispapir (til kreativ madlavning) til kun 20.-
Glæder mig rigtig meget til at prøve dem !
Det var nogle rigtig hyggelige timer og nogle meget fine ting  - Tak mor :-)

4 kommentarer:

Tanja sagde ...

Sikke en masse fine ting :D

Tina sagde ...

Tak, ja det var en udemærket høst,hihi..

Emma Lovise sagde ...

Hvor er det fint alt sammen! :)

Tina sagde ...

Tak :-)