onsdag den 12. maj 2010

Nyeste køb (samlet over nogle dage)

Basis (laaaange) tank tops fra Only
1 stk hvid med blonde
1 stk sort med blonde
1 stk grå
1 stk turkis
1 stk koral (?!)
1 stk sort (som jeg har på lige nu..)

Det var veninde Helene som fortalte mig at Only havde de lækreste (og meget lange) tank tops til kun 70-80kr, så jeg slog til! For uden pis, jeg manglede dem virkelig !!


Små-løs sort tanktop med tiger/løve/leopard-dyr på !
Også fra Only til sølle 75 kr..


Fine sorte Ballerinaer fra H&M til kun 50kr - også en ting jeg uden tvivl manglede !

Kort cowboynederdel fra Only til 200kr (har ledt efter en læææænge!) og den sidder bare perfekt !
Tror pludselig jeg er blevet ret glad for Only igen (indsæt små-flov smiley!)

Jah her er det måske liiidt svært at se forskel på de to jakker, men den ene er lang og den anden er kort.
Farverne er heller ikke helt ens, men det er dødsvært at fange farvene på sådan et billede her.. Såeh.. Men I get vel ligesom også the point, right? :-)
De er begge købt på Trendsales til noget nær 100 kr pr stk - og jeg elsker dem !!

Ingen kommentarer: