lørdag den 22. maj 2010

It's Give Away Time !!

Halløjsa :-)

Så blev det tid til den næste Give Away som jeg faktisk glæder mig lidt til.. For er lidt spændt på at se hvad I siger til det man kan vinde ;-)

Denne gang bliver reglerne lidt anderledes end hvad jeg ellers har gjort, men det er vel også fint med lidt ændringer engang imellem..
Jeg håber I hvert fald at der er rigtig mange der vil lege med - det gør jo det hele lidt sjovere !

Præmien er en spritny taske + en hemmelig ting..
Se tasken her:

Har du lyst til at vinde den skønne blå taske (som altså aldrig er blevet brugt, og ligger opbevaret i en dustbag) så læs reglerne herunder:

Det bliver den "klassiske" hvor det gælder om at få lodder;

  • 1 lod for at være fast læser
  • 1 lod for at oprette et indlæg på din blog om denne Give Away
  • 1 lod for at oprette et permanent link på din blog, til denne Give Away
Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med - og smid din mail samtidig :-)

Give Away'en slutter søndag d.6.juni kl 20.00

Rigtig meget held og lykke til jer allesammen !!

15 kommentarer:

Tanja sagde ...

Vil være med :D Og burde klart vinde.. for har fødselsdag d. 6. juni! :D

Er med på 2 lodder.. ikke lige fået oprettet et permanent link.. men har jeg snart ;)

Ajnat.dk

Amanda sagde ...

Jeg elsker Give Aways! :D
Fast læser = En lod :D

Mailen: amandas4g@hotmail.dk

Tina sagde ...

Du er med, med 2 lodder Tanja - og når du opretter det faste link så skriv, så du kan få det 3.lod :-)

Hihi ja så burde du da vinde :-D
Og skal også lige bede om din mail :-)

Tina sagde ...

Hej Amanda
Velkommen til :-)

Du er hermed med - held og lykke !

Kh Tina

Tanja sagde ...

Men ikke oprettet et indlæg (kun link over i siden).. så giver det mig vel kun 2? :p

Mail: nesrual@gmail.com :)

Tina sagde ...

Hej igen Tanja
Jo så giver det dig kun 2 - jeg misforstod dig bare lige ;-)

Tak for mailen!

Samantha sagde ...

Halløj...
Nice Taske... Det tror jeg da lige jeg skal være med til så der kommer lige et indlæg og et permanent link til din give away.. :) plus at nu følger jeg med som fast læser.. :)

Samantha sagde ...

orv... glemte min mail... sammyjosephine@gmail.com

Tina sagde ...

Hej Samantha
Velkommen til :-)
Så er der 3 lodder til dig - men hvad hedder din blog?

Kh Tina

Tina sagde ...

Hej igen Samantha
Din blog er fundet, og jeg har meldt mig som fast læser hos dig :-)

Litzy sagde ...

Hmm troede faktisk at jeg allerede var fast læser, for læser med på din blog hver dag, men det var jeg ikke.

Så det er jeg så nu.
Har også skrevet om din giveaway og også linket.

Mvh. Litzy

giffi4@hotmail.com

Tina sagde ...

Hej Litzy
Hvor hyggeligt du så nu er blevet synlig :-)
Tak for det!

Perfekt, du får hermed 3 lodder :-)

held og lykke.

Mvh Tina

Eeyorenyk sagde ...

Vil gerne deltage med 2 lodder - Fast læser og permanent link. :)

Tina sagde ...

Hej Eeyorenyk
Velkommen til :-)
Du får hermed 2 lodder - husk at lægge din mailadresse også..

Kh Tina

Samantha sagde ...

Det lyder sejt... Jeg er nok ikke så meget på bloggen pt. med eksamen og sådan, men velkommen til min blog.. :)