søndag den 9. maj 2010

Happy Birthday du skønne !

Idag holdt vi mandens fødselsdag for familien, og i den anledning fik jeg bagt boller (som for første gang nogensinde lykkedes FULDSTÆNDIG! Jeg brugte en opskrift fra Frk.Jensens bagebog) hvor jeg smed lidt ristede græskarkerner i - mums !
Og jeg lavede selvfølgelig også lige en lagkage:


Lagkagen er lagt sammen med almindelige købte lagkagebunde (dog nogle sindssyg lækre af slagsen!), jordbærmousse og chokolade (m. mango, jordbær og orange) -mousse. På toppen er der marcipanlåg og lilla flødeskum med jordbær"perler" og let krymmel. Pyntet med chokolade-glasur, choko-hjerter og lilla krymmel.
Den smagte rigtig godt, og blev næsten spist op - vi var trods alt også 9 mennesker !!

Det var en dejlig dag og manden fik nogle skønne gaver..

Nu vil vi bestille noget pizzamad og så vil vi smække benene op og lure Lost -  wee :-)

Rigtig god søndag aften til jer allesammen !!

4 kommentarer:

Ms Confashion sagde ...

IH, hvor ser det altså læks ud! Jeg bli'r absolut kagesulten - og hjertelig tilløks med ham!
<3

Mille sagde ...

Uhm, lagkage... Det ku' godt være, at man skulle lave sådan én, bare fordi ;)

Har du set min give-away? Essie-neglelak til vinderen, i anledsning af mine 50 første Google-læsere :)

Mille
MySplashOfColour.blogspot.com

Tina sagde ...

Hej Ms Confashion
Det smagte bestemt også rigtig skønt ;-)
Taaark siger manden!

Tina sagde ...

Hej Mille
Man kan altid liiige spise lidt lagkage - og flere af dem smager næsten bedre dagen efter ;-)
Jep har den faktisk liggende åben så jeg husker at være med,hihi..

Knus Tina